Tuesday, December 8, 2009

Aduhssss...

Mula dari last week sampai la hari ni tak menang tangan aku dibuat nye. Semua benda kena buat. Dari keje kat opis, persiapan untuk kenduri yoep.
Hari ahad ummi buat kenduri kesyukuran sikit untuk yoep. Menu Mihun goreng, Pulut arun, Pisang emas dibawa naik kete, Durian yg sedap, Lemang,, Ketupat, Rendang ayam dan air sirap lemon. Ramai jugak la yang datang petang tu..habis la segala makanan tu sume.
Isnin dari kampung, tapau nasik lemak 10 bungkus. Tapi mood monday mmg kuren sikit semalam. Ramai yg tegur nape diam. Since keje pun byk aku pun diam kan aje la. Ye la, bila ada org panggil nama aku skunk pun bukan ble jawab terus..nanti silap org...maklum la dah ada dua org guna nama yang sama. yg menjadi kepelikan tahap gaban tu nama sebenar dia bukan nama neh, cuma panggilan kat umah aje...tapi sume org dok tehegeh2 panggil nama tu..lantak korang la..baik aku diam...byk lagi keje laen boleh buat.
Tadi si Ila datang, rupanya beli kete baru. X-trail wane hitam..plet K.L. Ok la tu, murah rezeki. tapi jgn la bertambah2 kedekut haji bakhil nko sudah. Ni dah masuk 7.18 malam..tapi aku tak balek lagi..menyudah kan keje2 yg byk neh..harap ble settle yg urgent dan important dulu.
Kadang2 rasa fedup tu tak henti2 datang. Boring dengan sume org, tapi buat derk aje la..

No comments:

Post a Comment