Friday, February 5, 2010

Sakit kah aku??

Hari ini dan semalam aku M.C. 2 hari. Hari rabu aku main badminton di dewan YMHA di depan rumah. Tengah syiok2 amik shuttle cok tu dari sudut sebelah kiri...tetiba aku terasa lutut aku sebelah kiri mcm meletup...[tup]. Aku diam kejap..cuba gerak2 kan lutut..tapi terasa lemah, dan mengeletar sikit. Aku cuba tegak dan bongkok lutut..ok lagi, cuma mengetar tu masih ada. Aku rilek kejap, sume org pandang aku..Diaorg ingat aku cramp. Aku cuba nak sambung main, tapi tak mampu. So, aku terus keluar dan rilek kat bangku.
Mamat yang dok main dengan jun tadi datang kat aku. Dia tanya aku ok ato tak???. Dia kata dia dah agak aku akan cedera masa dia tengok cara aku amik bola tadi. Aku dok sembang2 la sikit2 dengan dia. Dia kata kasut aku tak sesuai dan badan aku besar. Kena kurus, dan jangan malu2 nak main. Aku dalam hati, memang la kasut aku tak sesuai..ini kasut jogging. Aku memang nak beli kasut badminton, tapi tunggu la dulu, duit takde.
Aku rest 10 minit. game abis kul 7.00 petang. So, aku gerak balik dan june ajak pegi beli lauk untuk malam nie. Balik umah malam tu takde la sakit sangat lagi. Esok pagi nak bangun urat tegang..hurrmm..sakit la pulak..ingat nak pegi keje. So, aku terus pegi Klinik. Doktor periksa dan bagi aku M.C 2 hari. So, duduk rumah aje la..hehehehe..Aku sakit sikit...

No comments:

Post a Comment