Wednesday, April 14, 2010

Drive Shaft - kopak aku






Pagi tadi masa nak touch door card mcm biasa terus drive ke foyer depan dulu. Masa tarik handbreak dan keluar si Fazlye tegur...weh tukar aje la drive shaft nko tu, kang tercabut tayar. Aku gelak aje, sebab tak tahu pape...hehehe. Pastu si Saifull keluar nak join hisap rokok.. Aku bukak pintu tanye lagi sekali, dia kata kena tukar, dah berbunyi kuat nie...nko dah la bawak laju, pasang lagu kuat2 macam org gila", hehehe...dia gelak. Aku ok aje....parking.

Masuk office aku terus aje cek apa tu drive shaft. Pastu tanye Abang Jai, dia kata dalam RM180 paling murah...adus, dah la nak guna duit nak ke Beijing nie..keta pulak nak buat hal. Tapi aku nak tukar jugak, pasal sabtu nak drive ke K.L. So, terus bagi kunci keta dan suruh dia cek dulu, nanti tengahari atau petang kluar duit n bagi kat dia suh settle kan..

No comments:

Post a Comment