Wednesday, April 7, 2010

Henpon ku




Hari tu aku ter miss place kan..seminggu hilang. Lepas seminggu tu aku balik kampung, tengah borak2 dengan mummy kat atas katil dalam bilik yang, dia terasa ada benda bawah tempat yang dia duduk tu..bila angkat lapik atas katil tu...tersembul kluar la henpon nie...adus...punye la hampeh kan...macam nak rak mencari..

Masa pagi yang hilang tu, aku dah suruh yoep block kan line. So, sampai sekarang nie [punya la lama] dia masih tak on lagi line tu..maleh aku nak suruh. Hang nak on...on la...tak mo..lantak hang la. Henpon nie pun aku dah menyampah since bateri dia macHam hampeh. 1 hari caj, 1 hari habes...guna atau tidak...kuat makan bateri betul dia..

Since nak turun KL 17hb nanti ingat nak cari la bateri dia yang baru, tapi harga ntah la bape hagak2..ato pun cari kat Beijing aje..hmmmm..tgk la nanti.

No comments:

Post a Comment