Monday, May 10, 2010

Confirmation Stuff...



Pengesahan Pekerja....aduhai, nak disah-sahkan pulak. Kalau dah beli barang secara hutang dan orang tu dah sertakan slip gaji, apa lagi nak di sahkan?? nak tau status pulak. Nasib baek aku tak penah beli pape pun lagi. Tak pernah guna nama untuk hutang barang..cuma jadi penjamin si ruby di Bank Rakyat dulu..tu 5 tahun lepas punye cite..loan pun dah abes bayar. Itu ok la kot, RM 15,000.00, bukan sikit kan. Tapi kalu takat beli sofa, peti ais, t.v, dalam range harga bawah RM 3k tu...sikit aje. Memang dah takde keje la depa nie. Abes kalu dia tipu kerje, pastu barang dah dihantar??? cane??? dah guna.. macam hampeh aje la..

No comments:

Post a Comment