Monday, November 23, 2009

Podah la

Last week aku turun K.L lagi untuk game badminton. week seblum tu ada gak turun. Masa tu naik train malam. Masa tu si mamat neh dok kata ngapa awal sgt amek tiket, nape tak tanye dulu la, dan.dan. tu gak suh aku pi jual balek tiket aku..takpe.
last week bila nak gie K.L lagi, aku pun dah berangan la nak menumpang depa since guna kete projek (means percuma). So, monday pepagi lagi dah sound la secara bersopan..
'Weh, minggu neh balik K.L tak??
dengan kompiden "Eh, aku balik..balik..nape??
Aku ingat aku nak tumpang la...
Muka berubah menjadi gaban dan terkedu sekejap "itu..itu aku tak tahu la..."
takpe la...aku bgtau nko awal2 neh, nanti kalu jadi nko bgtau la aku.
Ok.ok.
So dari Isnin sampai Jumaat senyap...takde jawapan..aku dah agak dah since bila muka dia menjadi gaban tu..takpe.
Khamis aku mintak permision dari bos untuk chow awal..since tournement ni company event, bos pun tak kisah. So aku pi amek tiket bus ke K.L kul 1.30 tghari. Mintak kan member office gie hantar.
By the time tunggu kul 12.30 tu berpuluh2 kali la dia lalu..ntah cane tetiba die tanye kat aku
Minggu neh nko balik kampung ke??ato nko pegi mane2?
tak, aku pegi K.L
Adusssss...aku lupa la..sori la..sori..sori byk2.
takpe..takpe..aku dah amek tiket..takpe (dlm hati = ble blah la lu, takpe neh gua nye time, nanti tiba gak lu nye time beb!! nanti lu tau la cane..) takpe..takpe..sambil muka aku dah jadi vampire yg nak sedut darah orang..muka cuak.
Memang aku since aku 'terkena' tu mmg aku dah mark la mamat neh. Tapi takpe, aku bukan kebulur sgt mcm korang tu..takpe..takpe.

No comments:

Post a Comment