Wednesday, November 11, 2009

PSP oh PSP

Sementelaah dari version bape sampai la skunk version bape ntah aku still dok ngidam PSP. Tak berduit nak membeli nye. Ntah sampai bila la kot2 ble dapat nanti aku pun tak tau. Last 2 weeks pegi K.L, lepak kat umah sewa lama. Seblom neh si Jz dok bgtau yg mashi dah beli PSP baru. So, si mashi neh try bg aku main. Tapi tak tau nape, rase cam takde la kehebatan tahap terlampau aku rasa. Rasa cam bese je..ato mungkin die tak byk game dan tak upload kan movie pun..means kosong la. Aku layang drift dan macam2 la.
Bila dok cakap dgn org laen sume dok bgtau yg PSP neh untuk bebudak. Jawapan aku, Itu budak2 yang mak bapak dierg byk duit belikan. Sebenonya game tu utk sume usia..Sebab byk function yang lain tak sesuwey utk bebudak.. Contohnya movie, gambar, mp3. Budak2 nieh depa dok layan game aje.
So, ada tak sesapa yg nak mensponser..di persilakan..

No comments:

Post a Comment