Wednesday, November 11, 2009

Tahniah K. Azi

Tahniah untuk K. Azi atas kelahiran bayi perempuan, anak yang ke 5 malam semalam. Hari selasa dier pegi check di Klinik Kesihatan Kamunting. Dalam jam 11 pagi dier hantar sms bgtau dier kena masuk ward. So by 12.30 dier suh kol dan bagitau keja ni, keja tu..yang mana2 tak selesai lagi tu. Aku layan jugak, tapi rasa cam sora dier serak, dan sedu sedan, cam nangis. So aku bgtau supaya jangan risau, jangan sedih, rilek aje. Jangan dok pikir pasal keje. Tengah2 dok cakap tiba2 dier putus kan line????? pelik gak. Tapi mungkin dier tak leh nak cakap dah. Takpe la, mungkin itu yang terbaik untuk dier.
Pastu aku hantar sms, bg dier tenang kan hati. Suh dier byk2 berdoa. Jgn risau2..dier balas..."Amin". Petang sms dier lagi nak tau perkembangan, kat umah ke??? kat hospital ke???. Dlm kul 6.45 lebih husband dier balaskan sms tu bgtau dier akan dibawa ke dewan bedah jam 7 petang.
Pagi tadi dapat sms lagi, bgtau yang dier dah selamat bersalin jam 7.45 pm semalam tapi masih lemah, kat wad HDU Hospital Taiping. Aku balas tanye anak lelaki o pempuan.. dan dibalas balik anak perempuan..Alhamdullilah..selamat la.
So secara unofficial nye aku kena amik tugas2 k.azi. Sebab cam biasa la, org yg byk peminat dan lawa konon2 tak kan buat keje byk2..org yg bulat n gebu cam aku neh...kena la byk wat keje utk kurangkan berat..Dah la tak lawakan.

No comments:

Post a Comment