Thursday, March 25, 2010

Fossil


Since tukar jam dengan bapak ku, orang dok tegur la jam tu ini, jam tu itu...ntah la nape.

Pastu dah jemu aku rasa nak tukar balik la...aku tgk atas meja bapak ku takde pun. Bila aku tanye, bapak ku kata "Jatuh masa menebas kat kebun". Alahai sayangnya...tu jam aku beli 3 hari seblom accident dulu... beli kat mid valley. Ada kesan calar pun pada tali jam tu. Adui..takde rezeki la..takpe la..aku ada lagi B.U.M dengan SWATCH.

Jam B.U.M yang Bapak ku bagi hilang...sayang betul

Swatch yang dah benggong....masuk muzium aje la...
Jam B.U.M Sport biru...yang dah kali 2 aku tukar tali...tapi masih rosak..sekali tukar tali sahaj dah RM80.00..tak kuasa..masuk muzium jugak lepas nie..


Hari sabtu tengahari adik balik cuti...petang aku ajak pegi JJ Ipoh tengok jam. Mula2 tengok tingkat atas...mcm jenama ada..tgk Guess RM 400++...wui..mahal nya...pastu terus turun bawah tengok kat Fossil. Memang dari rumah dah cadang nak beli kat Fossil aje. Bila usha2 terus nampak jam nie..memang terus berkenan la..lepas 10 kali belek2 terus la decide nak beli..Harga lagi mahal dari Guess...aduss..RM 450.00, takpe la..sekali sekala.. Pastu pegi tengok cermin mata gelap pulok..tgk punye tgk...sangkut sudah satu..RM 180.00...hehehe...sakit..sakit..


Hari isnin buka blog, tgk rupa2 jam nie sama dengan jam Fossil yang aku paste kt "Thing i want". Memang kebetulan betul.

Beli satu sebab yang lama dah patah kat penyambung tengah2..aduiii...Rayban tu..masuk muzium


No comments:

Post a Comment