Friday, March 12, 2010

hmmmm...wakakaka

Semalam sepatutnya layan Alice an Wonderland dgn Faz, tapi dia tak kol pun..Elok sangat la, aku pun penat betul. Lepas solat Asar..dok baring2 dan tertidur kt depan tv. Dalam kul 8 tu si Yani dok kejut...nak makan katanye...lapo. Aku bangun mandi n solat n terus kluar gi makan kat Wan Tomyam.

Order nasi putih x2, tomyam seafood, telur dadar dan somtam betik. Tapi masing2 dah masuk angin...makan pun tak best. Lagipun rasa tomyam semalam tak cukup masak la, udang dengan sotong dia rasa tawar dan tak betul2 masak lagi. Patut nye rasa tomyam la kan. Masa tunggu makanan sampai layan keropok, si Shila kol...baru aku tinggat kat dia la. Dia dah kol awal2 lagi bgtau nak turun Taiping nie ha..nak jumpa n lepak dgn si ijat. So, dia pegi jumpa kawan dulu.

Dalam kul 10 dia kol, kata dia dah ada kat sana. Aku pun gerak la ke sana. Tu dia...cantik betul kat belakang tu diaorg ubah..jalan belakang tu tutup sbb tak ramai yg lalu pun, design ala2 Pub dlm taman. Jumpa la si ijat nye...dia naik badan sikit la..tapi mcm dulu gak muka. Dia dah 1 tahun balik taiping, tapi baru 3 bulan keje situ. Tapi aku dulu la turun Taiping, dia lepas raya...aku dalam bulan 8. So, sembang mcm la kitaorg...pastu acara bese = bergambar, nanti shila akan masuk dlm FB. Dlm kul 11.30 tu dismiss. Shila nak kena gerak ke Ipoh lagi..jauh lagi perjalanan dia.

So, to both of you ppl = nice to meet you guys...dowwwh it been so long time...you know..



No comments:

Post a Comment